Saturday 2 June 2012

D&G 3 L' Imperatrice-moja milosc(przygodna,na lato)!

Na pokladzie samolotow Ryanair mile stewardessy i stewardzi sprzedaja rozne kosmetyki po cenie korzystnej, aczkolwiek nie lepszej niz ceny na strefach bezclowych. Niestety na lotnisku w Bydgoszczy nie ma zadnego sklepu typu perfumeria, co sklonilo mnie do nabycia nowego zapachu wlasnie w samolocie. I jeny jak sie ciesze! Mowa tutaj o D&G 3 L'Imperatrice, ktorego twarza jest brytyjska modelka Naomi Campbell(bylam przekonana, ze jest z Ameryki).


Moim zdaniem jest to oryginalny zapach, kwiatowo-owocowy, chociaz zbudowany na nucie pizma i drzewa sandalowego. Co sklonilo mnie do zakupu to to, ze najlatwiej mi okreslic ta wode jako unisex. I to niebanalny unisex zapakowany w solidna, meska butelke. Kolejnym plusem jest to, ze trzyma sie na skorze dlugo i jest intensywny, mimo ze jest woda toaletowa. Jest odpowiedni na dzien, jak i na wieczor, chociaz osobiscie "na wyjscia" wole cos ciezszego. Dostaje wiele komplementow w pracy, a kilka osob juz rozpoznalo, czym pachne, co traktuje jako dobry znak:) Totalna milosc:)

A jakie sa Wasz propozycje na letnie dni lub wieczory? 
Pozdrawiam, B. xxx

Zapraszam wszystkich na moj kanal na youtube: beebsy91

INFORMACJA O ROZDANIU U Edyty!
Do wygrania fantastyczne kosmetyki:)

6 comments:

  1. muszę sobie skombinować próbkę :D uwielbiam perfumy D&G a Light Blue zawsze do mnie wraca...ahhh teraz używam nałogowo Chanel Coco Mademoiselle uwielbiam :)

    ReplyDelete
  2. Z tego co piszesz musi to być ładny zapach:) Będę musiała go gdzieś wyczaić i wyniuchać:):)

    Dodaje do obserwowanych jesli moge:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  3. wąchałam je kiedyś w drogerii i bardzo mi się podobały ale patrząc na moje zapasy perfumeryjne zrezygnowałam z zakupu

    ReplyDelete
  4. no i super, nie ważne skąd byle piękny zapach rozjaśniał nam dni :D tego nie znam, ale opisane przez ciebie nuty kuszą...

    Serdeczności,
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Też uwielbiam te perfumy :)

    ReplyDelete